fredag 24 februari 2012

Blue

Blue av Derek Jarman i Bio Mauritz i morse. För er som inte vet så är Blue en film som är en helt blå skärm i 79 minuter med röster, musik och ljudbild. Det handlar om hur han hanterar att han har HIV. Man skapar egna bilder, när man inte får några serverade. Ja, det blir riktigt intressant!! Se den!

Jag läser den här bloggen ibland och slås utav hur egotrippad jag är. Jag skryter, jag raljerar och jag gottar mig i mig själv. Men det är ju det man gör när man skriver blogg.

Jag var hos gynekologen idag. En manlig! Egentligen spelar inte den nån roll men jag tänker alltid på "När handen gungar vaggan" och när mamman blev sexuellt utnyttjad av en gynekolog som visar sig sedan varit gift med nannyn. Eftersom han skjuter sig efter rättegången så vill frugan hämnas. Men det här gynekologen var hur trevlig och professionell som helst. Jag hade störd bakterieflora så jag fick medicin utskrivet.

Det är inte lång tid kvar till operationen. Men det ska nog gå bra tror jag. Just det jag måste handla måttband för att mäta mig ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.