söndag 5 februari 2012

Bully

 Det känns som jag behöver skriva av mig inte för att något har hänt men jag känner så mycket inombords. Mest tristess och livsleda. Det är en sådan dag då bara negativa minnen tränger fram. Minns när jag gick i skolan, i sjuan kanske det var och en kille skrek "ditt jävla fetto" när jag gick förbi och då var jag inte ens tjock. Sen när jag bytte skola blev jag mobbad av några tuffa killar i klassen. Men jag sa emot! De sa att jag var så modbjudande ful och äcklig och andra hemska saker och jag grät inte, jag satt kvar. Klart att man tar åt sig men det gör en också 1000 gånger starkare och man får hård hud. Det finns folk som har blivit miljoner ggr mer mobbade och de borde få något slags skadestånd faktiskt för det de har varit med om.

1 kommentar:

  1. Jag blev också mobbad, men det är faktiskt en solskenshistoria - jag berättade till slut för min pappa som ringde runt till killarnas föräldrar och till rektorn på skolan. De fick lomma in på rektorns kontor och sitta där och bli utskällda av både min pappa och rektorn själv, och efter det blev vi faktiskt jättebra kompisar som umgicks hela tiden, jag och grabbarna. Men under tiden var det ju vidrigt, fan vad dåligt jag mådde. Undra på att man skolkade.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.