måndag 20 februari 2012

Stammis

Ni vet Seven Eleven som ligger i hörnet götgatan/kocksgatan? Jag är stammis där. Personalen känner igen mig och jag brukar få gratis påse ibland. Jag tror jag är inne där  minst 2-3 ggr om dagen. Jag handlar kaffe, tidningar, godis. läsk. Jag har förbjudit dom att sälja cigg till mig. Butiksägaren är trevlig och frågar alltid hur man har det och så. Ibland när man har spökat ut sig så säger han. "Ska du gå ut?" När jag var på seven eleven i fredags efter att jag varit hos den där killen så var det några killar som handlade där som gjorde narr av mig. De var såna här vanliga bira killar. Vanliga lads. Ingen man liksom skulle lägga märke till. Men den ena sa: "kolla där är en brud för dig kalle" eller vafan vad han hette. Sen garvade dom. Alltså för att jag var så fet och ful i deras ögon. Jag sa inget men jag borde ha sagt något. Man kommer alltid på smarta saker att säga i efterhand!

Nu när jag går på pulverdiet kan jag inte handla något godis där på "sleven i röven" som min kompis säger och det är ju bra. Andra stället jag är stammis på är filmhuset. Där blir jag igenkänd också. Jag tror att jag kan vara där så mycket jag vill så länge jag inte bränner ner stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.