måndag 27 februari 2012

Telefonsamtalet

Nu måste jag ringa och tala om att jag skjuter upp operationen. Jag är nervös. Tänk om jag blir återbetalningsskyldig!! Men vafan man måste ju kunna ångra sig. Även då man ligger på själva operationsbordet.
Jag ska skriva en bok om det här sen.  Hela resan from average to obese and the other way around. Och allt som kommer till! Att aldrig passa i några kläder, ha sönder stolar. Folk beter sig märkligt mot en. Alla ska tipsa om bantning osv.

Femton minuter senare

Det gick jättebra. Hon var hur förstående som helst när jag förklarade mig. Jag känner lycka och jag känner mig skitglad över att jag fattade det här beslutet. Jag står fortfarande kvar i deras kö så jag ska höra av mig om tre månader igen.

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag vill tipsa om FaR-fysisk aktivitet på recept som en läkare kan skriva ut. Fyssforum på Ringvägen & Friskis & Svettis tror jag ingår. De har tex. medicinsk personlig tränare (sjukgymnast) och någon gruppträning tror jag. Hoppas du hittar en bra coach!

    SvaraRadera
  2. Skönt att ha det avklarat, grattis. Nu är det "bara" det svåra kvar. Jag hejar på dig!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.