torsdag 9 februari 2012

Jobbigt

Känner mig piggare idag. Jag var ute en kort sväng för att handla sallad i salladsbaren. Den finns på Ica man kan plocka ihop sin egen sallad efter eget tycke och smak. Det tycker jag är bra. Kostar 99 kr kilot.

Har egentligen en massa saker jag måste styra upp men jag orkar inte riktigt. Men det blir ju bättre om jag faktiskt gör något. Måste börja snart med heltid på pulvret och jag bävar. Men jag ska klara det.

Har fått ganska mycket kritik på jobbet av cheferna och de antyder att jag slarvar med mina arbetsuppgifter men jag gör ju så gott jag kan. Borde verkligen byta jobb men det är ju lite svårt när man precis ska till och opereras. Kände att jag blev arg och upprörd och gick i försvarsställning när de ringde mig. Det är ju bättre att vara lugn och ta kritiken med ro. Jag får väl skärpa mig helt enkelt. Det är ju ett viktigt jobb att hjälpa andra människor som är gamla och sjuka. Man har ett stort ansvar. Jag känner att man ger så mycket av sig själv att man blir trött. Egentligen skulle jag ha ett vanligt kontorsjobb 9-5 och sen hem.

1 kommentar:

  1. Du kanske skulle försöka ta färre skift ett tag, om du känner dig lite trött på det? Kram, försök hålla på pulverdieten nu Bea!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.