lördag 11 februari 2012

En gång på Söder

Jag fick en gratis biobiljett av pappa så jag ska nog gå och se något kul efter jobbet ikväll. Ska jag gå och se någon blockbuster som inte berör eller något mer djupt? Tipsa gärna men säg inte "En gång i Phuket" för jag klarar inte av Peter Magnussons nuna. Förr i tiden blev folk kända för att det var exceptionellt bra på något eller att de var väldigt vackra nu är det ju snarare tvärtom. Det verkar ju vara ju fulare desto bättre. Jag har sett klipp till "En gång i Phuket" och han har ju väldigt vackra kvinnor vid sin sida.  Men själv så har han tyvärr ett utseende bara en mor kan älska. Tycker jag i varje fall men smaken är ju som baken. Inte för att jag själv är så snygg men man måste ju få tycka.

Jo, jag har gått i ide som björnen. Allt har liksom frusit till is inom mig. Mina känslor, mina drömmar och mina förhoppningar. Igår hade jag en dag när jag var riktigt avundsjuk på folk som jag känner lite, eller bekanta. De har karriärer redan i 25 års åldern och de går så bra för dom de är så snygga och har inte problem med vikten. Men vad vet jag egentligen? De kanske har jättestora problem under ytan. Sen har de ju  jobbat hårt. Man ska inte gå runt och vara avundsjuk för vad vet man egentligen? De kanske inte har det så lätt heller trots att de är framgångsrika. Kan inte tänka mig att nån kan bli avundsjuk på mig men en kompis sa att hon var avundsjuk på mig när jag hade fest och så många kom. För på hennes fest kom bara 10 personer. Och jag i min tur är avundsjuk på henne för att hon alltid träffar så många killar som uppvaktar henne. Gräset är alltid grönare på andra sidan.

1 kommentar:

  1. Jag är så trött på den där Magnusson. Han får ju tid i bild och pengar till vilket jävla projekt han än vill göra, oavsett kvalitet. Han gör förresten inget av kvalitet ändå. Usch vad jag avskyr honom.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.