tisdag 21 februari 2012

Träff

Jag var och fikade med en kompis. Det var förträffligt. Man kommer på att man har lite likheter. Vi snackade lite om dejting. Hon tycker också att det är svårt. Jag blir så jävla nervös inför en dejt att jag nästan vill ställa in allt. Nu var det länge sen jag var på någon riktig dejt. Asså då menar jag inget sex utan att man sitter ner och pratar att det är seriöst eller att man gör något roligt tillsammans. Någon aktivitet typ bowling. Men jag kan göra det sen i framtiden efter min operation. När jag gått ner sisådär 40 pannor för då kommer jag antagligen ha bättre självförtroende. Inte vara så förbannat osäker. För insecurity är ganska osexigt har jag kommit fram till. Det var någon kille som faktiskt verkade helt normal som kontaktade mig så då blev jag glad så nu får vi se om även jag kan få gå på dejt så småningom. Han bor dock i andra änden av Sverige. Men det ska väl inte vara något problem! Sen var det en annan som var supersnygg men han hade lite konstiga bilder så man tänkte liksom att det måste vara nåt fel. Om det verkar för bra för att vara sant så är det oftast det också.  Jag vet inte jag vill träffa någon som har ett speciellt utseende, behöver inte se ut som nån modell för det. Antagligen så blir jag dödskär i någon som inte alls är särskilt vacker. Glöm inte det är inte den fysiska attraktionen som är det viktiga utan själarnas samspel som betyder något.

1 kommentar:

  1. Det är ingenting med avstånd, vill man så går det. Jag internetdejtade över Atlanten några år, många tyckte att jag var helt störd men det sket jag i. Sen orkade jag inte längre, men det berodde på det vanliga - jag var inte kär längre helt enkelt. Nu är jag singel och fågelfri, självvalt.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.