söndag 12 februari 2012

Just ingenting

Tja, jag gick aldrig på bio igår för jag hade liksom ingen inspiration eller lust att gå. Så jag satt hemma mol allena som vanligt. Trist. Jag måste skaffa mig ett mer innehållsrikt liv. Jag känner att jag inte är något. Jag passar inte in i någon kategori. Jag är ingen medelsvensson, Jag är ingen konstnär,poet eller intellektuell, jag är inte djup jag har bara tillgång till internet! Där är jag någon jag egentligen inte är. Så kan man väl sammanfatta det. Jag framstår väl som ganska så kaxig men jag är ganska blyg i vanliga fall. Fast en del tycker att jag är tuff. Ja jag vet inte. Jag vet inte min egen personlighet ens. Jag vet att jag är snäll och generös men dessa egenskaper stämmer väl in på det flesta. Tror att de flesta ser sig själv som ganska snälla faktiskt. Men det finns ju gott om människor som inte är snälla!! Men man kan ju gilla dom ändå för att de är väldigt karismatiska, slagfärdiga och roliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.