torsdag 23 februari 2012

Egghead

Trodde aldrig att jag skulle få cravings efter ägg. Men nu när jag inte får äta så längtar jag efter ägg i dess alla former. Kokta, stekta, scrambled, pocherade. You name it! Jag ska äta det sen. Då lär jag ju bli mätt på ett ägg bara. Men fyra veckor efter operationen får jag bara äta youghurt och varma soppor. Det lär man ju bli rätt less på. Jag läste på viktforumet på facebook att många fuskar och äter lite mosad mat ändå, typ avocado. Det kan väl inte vara så jävla farligt!? Män det är bäst att följa det väl beprövade och inte experimentera på egen hand tror jag.

Skulle precis skriva något barnförbjudet här men så kom jag på att det kanske inte var så smart. Jag lämnar det till en annan gång. Det har med min libido att göra och vad jag längtar efter. Men det ni! Jag kanske skriver om det senare....

När jag var psykotiskt för ca 1 år sedan så var jag extremt uppe i varv och trodde att alla människor tänkte på mig. Det var inte så att jag trodde att jag var bevakad av säpo eller jagad av aliens som en del får för sig. Men jag tänkte att jag var så speciell och en mycket unik människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.