tisdag 17 september 2013

Ytan

Jag ska gå till tandläkaren snart. Känns jobbigt men det är nödvändigt.

Well. jag mår inte jättedåligt just nu men inte bra heller. Jag vet inte vad jag ska göra för att må bra heller. Jag antar att jag måste aktivera mig mer. Nu sitter jag mest hemma och ugglar. Det känns som jag bara kämpar hela tiden. Att jag simmar och har huvudet knappt ovanför vatten ytan och att något försöker dra mig neråt. Det är skitjobbigt!

Men faktum är att många människor mår dåligt i dagens samhälle. Det är inte bara jag. Fast det är ju ingen som mår bra hela tiden heller. Även den mest perfekta kommer ju ha dåliga perioder.

2 kommentarer:

  1. Jag ska också till tandis, ska ringa och boka tid i morgon. Har inte varit där på 13 år, på allvar. Det är illa.
    Svårt att säga vad du skulle kunna göra aktivt för att må bättre, alla säger ju "gå ut och gör saker" men det är inte så j*la lätt heller att bara göra. Jag hoppas att du kan hamna på plussidan snart igen, i ditt mående. Kram Bea.

    SvaraRadera
  2. Mitt tips är att träna lite hemma framför datorn. Jag vet : det är jättesvårt att komma igång men man kan tänka : "bara 5 minuter!" och så gör man det. Och då brukar det bli 10 - 15 minuter av bara farten.
    Det finns hur mycket som helst på nätet.
    Min favorit som är bra om man har extra kilon : https://www.youtube.com/watch?v=v0TziwMB3fk&list=PL2AsEMn1o_vIMkBGhfOev61WFn0KLidEi
    Testa gärna och skriv vad du tyckte om den!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.