fredag 6 september 2013

JERRY SPRINGER My Wife Weighs 900 Pounds



Folk tycker ju att det är roligt att skratta åt tjocka människor. Trust me jag har lärt mig ganska mycket om människors förakt genom att vara så här stor. En tjej kallade mig för jävla fläskberg. Själv är hon smal och är väl livrädd för att bli tjock. Men hon är en sån typ av människa som vill jobba på Vice magazine och vara modell. Då kan man ju inte vara fet. Tänk på att ingen vill vara tjock och alla feta är människor med unik personlighet bakgrund och livshistoria. Som den här kvinnan i programmet som väger 300 kg eller vad det är. Hon är ju så sweet och bra på att uttrycka sig. Jag är jätterädd för att bli som hon. Housebound. Tänker verkligen på det här med vikten hela tiden men det är inte lätt alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.