tisdag 24 september 2013

Action

Jag beställde två printar på karinskonstgrepp.se. De kostade 200 kr styck så totalt 400 kr. Jag gillade de printarna. Jag ska rama in de. Sen beställde jag en snygg t-shirt hos Ylva Maria Thompson. Passa på! Du betalar bara för frakten. Skynda fynda innan de tar slut.

När man träffar folk så är det oftast såhär ljummen stämning. Det är sällan sån här förhöjd stämning. Jag tycker att allt bara är grå vardag. Länge sen jag träffade nån som jag var intim med. Länge sen man fick lite action. Så att säga. Jaja men vafan det kommer nog det med. I sinom tid.

På torsdag drar festivalen Monsters of film igång. Typ en långhelg fylld med skräckfilm. Jag gillar spökhistorier men inte så mycket gore och splatter. Typ när de skär ut ögon på folk och sånt. Blä. Men jag gillade jätemycket Blair witch Project.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.