måndag 23 september 2013

Fiesta!

Gick till Willy's där på Götgatan. De har byggt om. Det är ju mycket fräschare nu och tar kortare tid att köa till kassorna. Men det känns så opersonligt på nåt vis. Jaja man kanske vänjer sig. Hursomhelst köpte jag Tacos. Köttfärs, skal. grönsaker och såser. Men det känns lite deppigt att äta själv. Sist jag åt tacos var det med krigaren. Han gillade att äta gott. Hoppas han har det bra förresten. Att han fick bukt med sina problem osv osv. Jaja, jag får väl sätta på mig en zombrero och köra lite måndagsmys. Jag ska se en film av Renoir sen. Jag behöver motionera mer nu är motion nästan på noll och det är inte bra.

Imorgon ska jag lämna lite blodprover. Kolla upp det mesta. Kanske är nåt fel och då är det ju skönt att veta det. Jag var hos kuratorn på Affektivt Centrum idag. Hon liksom bara hummade lite och antecknade lite utav det jag sa och sen var mötet slut. Det känns liksom inte riktigt som man får någon hjälp. Nä det stora lasset får man dra själv. Sen ringde jag och bad om boendestöd också. Det är en process som kan ta lite tid.

Mår bättre. Känner mig som den vanliga Bea och inte den maniska eller den deprimerade Bea utan den vanliga.

2 kommentarer:

  1. Just tacos känns lite deppigt att äta själv, jag håller med.
    Det är skönt att läsa att du känner dig som dig själv nu, kram på dig.

    SvaraRadera
  2. va bara du bea så blir de bra. ta promenader. maria

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.