onsdag 25 september 2013

Trygg

När jag var på psyket och skulle ner till gynekologen i samma hus så fick jag ett sånt patientarmband runt handleden. Då hade nån skrivit "Beatris Valberg" på armandet. Det låter ju så om man säger mitt namn men jag heter Beatrice Wahlberg. Kom och tänka på det för igår skulle jag lämna in mina printar för inramning och då skrev han "Beatris". Har folk ingen språkkänsla eller? Jaja man ska inte klaga på folk. Alla kan inte vara bra på allt.

Jag knarkar typ inredningssidor på nätet och tidningar och går in i butiker med sån här dyr inredningsdesign och försöker verka världsvan. Ljuger lite och låtsas att jag ska ha en soffa för 25 lax och frågar om kvalitén och tyget och sånt där. Jag har ju inte råd in billion years att köpa märkesgrejer men man kan ju få lite inspiration.

Jag köpte en plastmatta som jag ska ha på balkongen som är pytteliten men ändå fin. Även om det här är en liten etta så är den ändå fräsch och modern. Jag tror att jag kan trivas där faktiskt. Jag kan ju inte bo hos min pappa i all evighet jag måste ju stå på egna ben nån gång. Jag är ju inte ung direkt utan 33 år. Det känns tryggt att ha ett förstahandskontrakt. Ja verkligen. Oerhört bra.

3 kommentarer:

  1. Är det klart alltså, du fick lägenheten? Fan vad gött, grattis!!

    SvaraRadera
  2. Ja i stort sett. Men man ska väl inte ropa hej innan man kommit över bäcken. Men nästan allt är klart.

    SvaraRadera
  3. du är stark bea kom alltid ihåg det. :) kram maria

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.