söndag 15 september 2013

Söndag i september

Sålde ryggsäcken och stativet. Han var trevlig köparen. Han skulle köpa grejerna till sin dotter som är fotointresserad. Man blir alltid lite nervös när man ska träffa en okänd människa sådär för det kan ju vara en galning. Men jag tänkte att gör han nåt så drämmer jag till hen med stativet. Fast det behövdes inte ju. Affären gick bra ändå.

Sen var det Skunkfest på Carmen. Skunk är ett slutet Community på internet. Alla som kom var supersnälla och trevliga. Jag drack två veckans öl.

Idag ska jag rösta i kyrkovalet det blir nog nåt allians parti. Jag har aldrig röstat rött jo en gång 1998 röstade jag på sossarna om jag inte minns fel. I riksdagsvalet 2014 ska jag rösta på Feministiskt initiativ. Pappa säger att det är som att slänga bort en röst i sjön. Men jag tycker att det är viktigt att de finns som parti för de ifrågasätter samhällsnormer och debatterar jämställdhetsfrågor.

Det var en kille som började prata med mig när jag var på väg hem han sa att han var med i nåt religiöst samfund och han gjorde musik för dom så fick jag adressen till webplatsen. Sen smsade jag en kille som jag har haft sporadisk kontakt med förut och han ville komma över men då hade jag tagit mina sömntabletter så det gick inte. När jag tänker efter så var det bara ur desperation som jag smsade honom för jag tycker inte så vidare bra om honom egentligen. Jo han är snygg det är typ det.

1 kommentar:

  1. Jag tycker att man ska rösta som man känner, en röst är aldrig en röst i sjön även om man röstar blankt. Det talar om någonting, det berättar hur man känner inför våra politiker. Huvudsaken är att man inte röstar på SD. Inga rasister på våra gator.
    Jag har tagit bort de två som jag kan få "cravings" att sms:a från min telefonbok, jag tycker egentligen inte om dem men det är nog en bekräftelsegrej från min sida. *pappskalle* Kram Bea, hoppas du får en bra vecka.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.