torsdag 5 september 2013

I want to be normal

Min pappa är så snäll. Han går i borgen för mig nu när jag ska flytta hemifrån nu på riktigt. Dessutom så hjälper han mig med skulder som jag har. Jag har klädkontoskulder på 25 000 kr. Jag ska aldrig mer handla nåt på kredit. Det är jävligt dumt. Pappa hur ska jag kunna visa min tacksamhet? Jag kan ju se till att sköta hemmet när jag bor här. Jag ska börja om från början. Inte dra på mig skulder.

Jag vill bara bli normal. Normal. Jag är inte normal. Jag vill bli normal och ha ett vanligt liv.

1 kommentar:

  1. Du har verkligen en snäll pappa. Min pappa är också snäll på sitt sätt, trots allt sitt missbruk och dålig hälsa.
    Kram Bea, jag hoppas verkligen att du hittar en lägenhet där du trivs och kan känna dig trygg.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.