lördag 14 september 2013

Saker

Idag sov jag på dagen. Jag ska möta upp en kille och sälja en ryggsäck designad och anpassad för fotoutrustning. Auktionen på Tradera slutade på 346 kr. Det var bättre än väntat. Jag ska fråga om han vill köpa mitt stativ också. Jag gillar ju och fota men det känns som det här med fotografi är som en förbannelse över mig. Jag kanske tar upp det i framtiden. För mig så är det så att allt materiellt kan ersättas. Det är bara saker. Det går att köpa nytt. En människa kan däremot inte ersättas. Man får vara rädd om sig.

Jag har tänkt väldigt negativt idag. Jag måste väga upp det med att tänka positivt. Tänka att jag i varje fall är frisk. Att jag lever och att jag ska flytta till en egen lägenhet där jag äntligen får vara ifred.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.