måndag 30 september 2013

Kind

You can find me in the club, bottle full of bub
Look mami I got the X if you into taking drugs
I'm into having sex, I ain't into making love
So come give me a hug if you into to getting rubbed


Igår lagade jag en riktigt kaloririk måltid till mig och pappa. Det var Spaghetti Carbonara med grädde, massa ost, 4 ägg och riktigt fett stekfläsk. Men det var gott. Sen drömde jag om en kille jag bodde ihop med förut obs inte ex pojkvän. I drömmen hade han köpt en massa vintagekläder och saker till mig. Det var inget romantiskt eller så i drömmen utan han bara gjorde det. För han ville vara snäll.

Pappa sa att jag inte är så snäll som person och då blev jag lite fundersam för de flesta tycker jag är snäll. Men att vara snäll det är ju en egenskap som inte säger särskilt mycket om personen egentligen. Jag tror de flesta tänker om sig själva att jag är snäll.

Sen drömde jag något om droger för jag hade sett en dokumentär om den här nya farliga drogen Krokodil som är vanlig i Ryssland. Jag hatar droger. Den här drogen Krokodil kunde man koka ned själv med ingredienser köpta på vilket apotek som helst. Om man kokade fel kunde man dö och höll man på med det länge ramlade huden av så man ser ut som en krokodil. Fy bubblan! Men det var billigare än heroin så många höll på med det av den anledningen.

Jag är rätt sysslolös måste börja skriva scheman igen så jag får någon fason på min vardag.

1 kommentar:

  1. Jag tror att familjen upplever en helt annorlunda än resten av världen. Du kanske inte är snäll mot just din pappa, det vet jag självklart ingenting om men det kanske var så han menade och så han upplever det? Föräldrar och övrig familj kan ju tära på en på ett sätt som inga andra kan, det är klart att man kanske släpper på artigheten och är som man verkligen vill vara och känna i den stunden. Kram Bea, stort grattis till lägenheten!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.