måndag 9 september 2013

Ute

Skulle må bra av att vara ute lite mer och promenera ute i friska luften. Så jag tänkte att jag går ut en runda. Igår så sade jag upp bekantskapen med en tjej jag har umgåtts med i ett par år och hon har ju jättemånga fantastiska sidor men det funkar inte. Tror inte hon mår särskilt bra heller. Hon håller på mycket med new age och jag har provat en del för att se om något funkar men man känner sig mest blåst på stålar. Hon ifrågasätter ofta varför jag går och söker hjälp hos psykiatrin också. Jag känner att hon ifrågasätter mycket utav det som är jag så jag orkar inte höra denna "kritiken". Sen har hon astöntiga kompisar och så säger hon att hon är rädd att jag ska mörda henne.

Jaja. Enough said. Jag har en sann vän och det är K.

1 kommentar:

  1. Det är verkligen ingen att umgås med. Det är ju SKITBRA för henne om hon går på new age-BS och tror att man botar psykiatriska sjukdomar med rökelse och varma stenar på ryggen, men hon vet uppenbarligen inte över huvud taget vad hon pratar om. Och om hon vore så rädd för dig skulle hon väl sagt upp bekantskapen för länge sedan, eller är hon dum i huvudet? Jag tycker att du gjorde helt rätt som sade upp bekantskapen med henne, hon verkar ännu knäppare än jag och du och vi har en diagnos. Kram Bea!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.