torsdag 19 september 2013

Ok

Idag ska jag på visning i Farsta. Den är bara 26 kvm men den kanske är mysig ändå. Den har ju balkong. Egentligen skulle jag såklart vilja bo större men mina blygsamma inkomster tillåter inte en dyr hyra. Jag tror det är bättre att bo på gröna linjen så är det inte så långt hem till pappa. Jag tror pappa ska göra sovrum av mitt gamla rum. Funderade på en lya i Husby men det är så jävla långt bort ju och ingen jag känner där.

Igår sov jag hela dagen. Jag var så fullständigt utmattat att det var helt absurt. Sen trodde jag att jag inte skulle kunna sova på natten sen men det kunde jag. Jag tror det är mina sömntabletter som ackumulerar i dos. Att det liksom bara fylls på. Så blir dosen starkare. Jag sover som en sten. Jag käkar immovane och propavan. Det kanske är too much.

Som jag skrev tidigare så mår jag inte jättedåligt men inte jättebra heller. Jag vet att jag borde aktivera mig med smågrejer. Men det känns liksom nästan oöverstigligt. Idag måste jag i varje fall iväg till Huddinge och de den där utredningen om jag har ADHD eller ADD. Jag tror inte det men pappa tror det. Sen ska jag på den där visningen i Farsta Strand.

Jag vet inte längre om jag vill plugga i vår men jag vil så gärna komma ur det här bidragsträsket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.