tisdag 31 juli 2012

Tufff tuff

Jag skänkte bort ett par sportskor på Flashback på Recycle your stuff. Hahaha. Nej jag har heller ingen baktanke att jag ska få tag på någon ung snygg kille. Tror mig det finns andra kanaler för sånt. Till och med för en gammal kärrring som mig nåväl nu är jag inte lastgammal bara 32 och det är ju ingen ålder på en gammal häst. Jag övervägde faktiskt att starta nytt konto på Okstupid. Men jag ändrade mig för det var ju inte mycket att hänga i julgranen. Bara en massa sega programmerare. Inte för att det är nåt fel på dem men jag tror att lika barn leka bäst. Datatjej +datakille=sant. Vem  vill ha en Bea? Kanske fler än jag tror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.