tisdag 10 juli 2012

Nanana jag vill sova

Vet ni jag somnade av mig själv utan sleeping pills igår. Fantastiskt. Jag gick och lade mig 22,  vaknade vid 04 men somnade om 04:30.  Upp 07 pigg som en lärka. Nu ska jag gå en morgonrunda och sen träna. Igår åt jag tyvärr en glass efter jobbet på medborgarplatsen. Det var onödigt. Jag har dålig självdisciplin. Men det kanske var tack vare glassen jag kunde sova. Jag ska dricka te i fortsättningen. Örtte. Man lär sig av sina misstag. Jag stötte ihop med en tjej i affären  som också vill syssla med film och sånt och hon försörjer sig genom att jobba i vården. Vi är lika men ändå så olika. Jag vill att det ska gå bra för henne. Jag har en manusidé som är alldeles unik men jag vet inte om det kommer att gå att filma den i Sverige. Det är inget sexuellt innehåll men mycket naket och det kanske inte kommer att kunna visas i USA. Tur att man har drömmar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.