onsdag 11 juli 2012

Knappen

Jag åkte iväg till St:Görans för att lämna blodprov. Kanske kan gå till ringens vårdcentral istället. Onödigt att åka enda till St: Görans sjukhus menar jag.

Min storasyster Petra peppar mig att gå ner i vikt. Hon och jag pratade om inställning och positivt tänkande som är nyckeln till framgång. Jag ska sluta tycka synd om mig själv och proppa i mig mat. Nu gör jag någonting åt detta. Men det är en kamp. Jag trivs inte på gymmet även om jag har försökt att inbilla mig att jag gör det så känner jag mig helt fel där. Värst är det i omklädningsrummet när mycket smala och vältränade tjejer står och fixar sig så kommer man där som ett en jätte tjock smock. Men jag ska skita i vad folk tycker. Jag ska gå dit till gymmet för träning är det enda som hjälper det och rätt kost.

Jag grät mig till sömns igår för allt kändes så svårt. Jag är så trasig! Jag vill så gärna vara lycklig men det kan jag inte bli. Det är inte bara och trycka på en knapp så blir allt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.