fredag 6 juli 2012

Kompis

Min kompis Pimsan är fantastisk. Vi råkar i luven på varandra men hon är är ett stöd och sviker mig inte. Hon är väldigt karismatisk, uttrycksfull, smart och rolig. Jag tror hon har läst 300 poäng eller så på universitetet. Jag förstår att alla killar i hennes omgivning blir kära i henne jag hade också varit det om jag hade varit snubbe. Hon är som ett färgsprakande fyrverkeri med sin blotta existens. Vi är kompisar för det är något i kommunikationen som funkar. Jag tror att två udda typer som oss kan man bara inte ignorera. Vi är inga vanliga dussintjejer helt enkelt. Jag är  en doer men hon är mer en som är på sitt egna unika sätt. Nu vill jag göra film ihop med henne. Ibland så säger vi att vi ska göra porrfilm för att finansiera våra konstnärliga projekt. Jag ska hålla i kameran och hon ska regissera men jag tror det är mer än fantasi än något som vi faktiskt skulle göra. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.