lördag 21 juli 2012

Pip

Jobbar, jag tycker att det känns bra att ha nåt och göra. Nu har jag en kort rast. Ska jobba till 22 ikväll men med avbrott. Jag har mindre ångest nu. Det känns inte lika svart som förut men jag mår inte riktigt på topp. Känner sånt har mot min familj även fast jag älskar dem i grunden så blir jag så arg när de kritiserar mig. Min moster som arbetar som psykolog säger att det inte är så konstigt att jag är arg för jag har ju ända sen jag varit liten blivit hackad på. nu undviker jag att umgås med familjen.
Min storasysters son sitter bara framför datorn. Kan ju inte vara bra. Men jag ska inte lägga mig i hur hon uppfostrar sin son. Gick förbi en rivningstomt och det är så är det känns just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.