måndag 16 juli 2012

Skymning

Det skymmer. Victoriaskyltens V är släckt. Jag och familjen käkade middag på thaibåten. Jag åt två rätter men ändå inte så mycket som jag brukar. När de andra åt glass och kakor så nöjde jag mig med lite kaffe. Det går framåt. Vi såg en tjej som vägde ca 25-30 kg idag och det kan ju inte vara kul att vara så smal heller. Vi är varandras diametrala motsatser. Fettot och benranglet sat in a tree K I S S I N G:
Nä skämta.

Jag mår fortfarande dåligt. Det är svårt att bara vara. Jag vet ändå att ingen kan ta mig ur detta. Ingen kille eller ingen vän. Jag måste hjälpa mig själv. Familjen är kritisk mot mig. En psykolog sa att jag skulle bryta helt med familjen men vad har jag då kvar? Jag måste bli mer självständig och jag ska kämpa för att bli det. Nu har jag tagit två propavan och jag hoppas att jag kan sova. Imorgon får jag ta saker timme för timme. Jag ska försöka vara ute i friska luften i varje fall så mycket jag kan. Jag vet att jag har baktalat mig själv i denna blogg men det är inget fel på mig. Jag har många goda sidor. Jag har ju brister men jag är ingen dålig människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.