torsdag 5 juli 2012

Destruktivt och motsatsen

Jag längtar tills jag får börja jobbet så jag kan hjälpa folk istället för att gotta mig i mitt eget elände. Well, det är det att jag känner att jag måste flytta och måste ordna upp ekonomin först. Jag vill inte experimentera med medicinen själv och ta mer litium än jag jag får för affektivt centrum. Jag ska lämna blodprov om en vecka. Vikarierande läkare kommer att ringa mig ifall nåt med det provet är galet. Kanske för lågt, kanske för högt litium. Vi får se. Min riktiga läkare är jäkligt kompetent. Han är nog den bästa läkare jag har haft. Ska inte skriva vad han heter för det är inte bra att lämna ut namn, jag har gjort det tidigare men undviker det i fortsättningen. Men han vet vad han pratar om. Han tar mig på allvar och ser att jag är sjuk. Nu under sommaren ska jag som sagt bara ta det lugnt....jobba och det är inte så jobbigt det är skönt att göra nåt om jag inte har någon sysselsättning så gör jag destruktiva saker. That's a fact. Jag är ganska bra på att vara destruktiv faktiskt. Destruktivt sex, destruktivt ätande, destruktivt rökande. Men jag har slutat med alla tre i någon större utsträckning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.