torsdag 12 juli 2012

Död!

Jag minns när jag spelade in en av mina kortfilmer så sa huvudrollsinnehavaren. "Men fattar du inte, är man död så är man död." Jag bara gapade. Jag tror att jag tar livet för givet ibland. En dag kommer även jag att vara stendöd. Jag vill inte dö. På psyket får man fylla i ett formulär varje gång man kommer och där kryssar jag i nej på självmord  samt dödstankar och planer på att ta sitt liv. För jag är inte självmordsbenägen och har väl egentligen aldrig varit det. Jag mår bara väldigt dåligt ibland. Men jag vill inte ta livet av mig! Jag är här för att förändra världen.

1 kommentar:

  1. Det är ju en enorm skillnad på att vilja dö och att inte orka leva. Det finns ju en bok som heter nåt i den stilen. När jag var som sämst orkade jag inte leva, men jag ville nog egentligen inte dö heller fast jag hade faktiskt suicidtankar.
    Kram på dig, ha så kul i Finland!!!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.