torsdag 5 juli 2012

Killar

Jag har aldrig haft nån tur med killar. De tycker inte om mig har jag haft en känsla av och det kanske beror på att jag inte älskar mig själv. Det kanske inte är riktigt så black and white men nu när allt är ett helvete om jag mår så dåligt och är helt ur trim psykiskt och fysiskt så kan jag verkligen inte träffa nån. Då kommer jag bara bli väldigt dåligt behandlad. Jag har killkompisar och det är bra att umgås med manliga vänner för då får man lite killperspektiv hur de tänker och hur det är i deras värld. Det känns bra och hoppfullt. På picknicken var där en kille som älskar träning och han peppade mig att fortsätta att träna. Han sa att jag skulle tjacka en snygg bok på typ ordning och reda och en fin penna och sen skriva ner mina träningsresultat. Jag ska göra det. Han sa att rätt var det är så står jag på crosstrainern i 3 timmar istället för i 10 minuter som jag orkar nu.

2 kommentarer:

  1. Hej Bea,
    Vi känner inte varandra men jag läser din blogg ganska ofta och har aldrig kommenterat förut. Vill bara säga att du verkar vara en väldigt öppen och ärlig människa. Är imponerad av hur du jobbar med dig själv och att du verkar ha en sådan ärlig relation till din egen person. Fint, öppet och känsligt.

    SvaraRadera
  2. Hej Cecilia, vilka fina ord. Ja jag försöker och kämpar med mig själv. Vissa dagar är det svårt och andra dagar går det bättre. Glad jag blir att bloggen ger något för en annan.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.