tisdag 3 juli 2012

Det löser sig!

Avslappnad ändå. Jag hade tur i oturen och upptäckte att jag hade laddat upp baristakortet med pengar när jag trodde att jag hade gott om cash. Nu kunde jag äta en kycklingsallad som var helt okej plus en kaffe ingick i köpet. Jag ska inte ta nåt smslån. Får se hur jag ska lösa detta. Det lutar åt att jag säljer nåt, ja inte min kropp då hehe.  I värsta fall får jag kanske begära förskott på lönen. Jag har lite saker att sälja, mest skor och det får man inte så mycket för. Men det ordnar sig. Tror inte farsan kastar ut mig men jag förstår honom ifall han gör det. Han är ju gammal och jag är ingen tonåring. Det löser sig alltid. Jag ska ringa det där guldbröllopshemmet och höra om de behöver nån som jobbar extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.