söndag 1 juli 2012

Sväng

Jag mår bättre nu. Jag var ute  en sväng, det kändes olidligt för jag var så trött. Träningen sket sig för att jag hade packat väskan fel och glömt träningsbyxer och t-shirt. Men jag tar igen det imorgon! Skam den som ger sig. Jag har det som krävs för att gå ner i vikt. Jag kan! En kompis föreslog att jag skulle åka på fetmaläger men fyfan det vill jag inte. Jag hatar allt vad läger och samvaro med andra vuxna under tvång heter.

Jag har slutat vara destruktiv och det känns jävligt skönt. Nu ska jag vara konstruktiv och göra bra saker för mig själv. Jag undviker allt vad droger heter. Skulle inte ens ta ett bloss braj just nu. Jag vill inte förvärra saker ännu mer. Jag vill ha ett bra liv. Jag vill inte vara en trasig människa. Jag vill vara lycklig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.