tisdag 24 juli 2012

Bättre dag för dag

Det är bättre idag men jag har ont i fötterna av att ha gått så mycket sen i fredags. Jag ska köpa nya skor! Ett par nya Nike sportskor! Kosta vad de kosta vill. Men de ska vara snygga och bekväma.

Jag har inte lika mycket ångest just idag. Men jag kommer på mig själv med att vara irriterad och säga "fan" hela tiden. Min moster har fått höra om mina misslyckanden med det manliga könet och hon säger att jag är för generös mot dom. Så nu ska jag säga nej till alla ragg. Jag känner att det bara blir fel. Men man vill ju mysa lite också....jag får skaffa en uppblåsbar Birger.

Är trött på att vara löneslav. Jag vill göra något annat och vara ekonomiskt oberoende. Pappa tror att jag kan bli rik på mitt skrivande. Vi får se. Jag är lite hemlig kring mitt nya skrivprojekt. 

2 kommentarer:

  1. Igorsport på Götgatan brukar ha bra, billiga och snygga träningsskor! Det är bra för fötterna att ha två olika skor att variera mellan när man tränar.

    SvaraRadera
  2. Det var alltså inte menat som reklam... Du kan såklart handla i vilken affär som helst, men jag brukar fynda i den ovan nämnda butiken! Mycket skor för pengarna tycker jag.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.