tisdag 3 juli 2012

Mig blir ni inte av med!

Jag har lite ont om pengar som vanligt. När jag får pengar så blir det så att jag bara måste tillgodose ett uppdämt behov av spendera pengar. Jag måste sluta med det. För detta beteende  förstör ju mitt liv! Jag ska sluta köpa...jag ska sluta vara bipolär Snälla lobotomera mig så att jag blir normal!

Måste jobba mer, göra mig av med små utgifter. Träna mer....Consume less, share more....

Jag är ändå inte så ledsen idag. Trots att det är svårt så är jag varken deprimerad eller har självmordstankar. Pappa kanske slänger ut mig och byter lås men då får jag väl bo hos kompisar tills jag har hittat en egen lya. Jag står ju trots allt med i bostadskön sen sju år och jag är stolt att säga att jag inte har en endaste betalningsanmärkning! Det kommer nog att gå bra för mig tillslut. Mamma låter förmedla det från andra sidan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.