söndag 8 juli 2012

Misslyckat idag

Misslyckades med att gå iväg och  träna idag. Stod länge och velade och valde till sist att bara boka en klass bara som visade sig vara omöjlig att boka. Jag vet inte varför det blev så eller jo jag var så jäkla opeppad och tyckte synd om mig själv. Jag gick hem och åt och sov lite. Helt fel strategi. Nu tänkte jag gå ut och gå en runda så att jag har rört mig lite i varje fall. Att väga 145 kg innebär att det är jäkligt tungt och motigt. Jag har fan svårt att knyta skorna. Jag vill bli smalare så att jag kan röra mig obehindrat. Nu är jag så tjock att det är på gränsen att jag pallar att sköta ett jobb. Men jag kan klara det! Jag tror på mig själv.

1 kommentar:

  1. En promenad är ju bättre än ingen träning alls. Är imponerad över hur du kämpar. Du verkar vara en mycket stark person.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.