fredag 27 juli 2012

My desire

Var som sagt ute igår på Richan med Johan en ny bekantskap som är trevlig han jobbar med mode och jag ska få scarves av honom. På stället träffade jag även en  annan Johan som är skådespelare på Dramaten. Vad alla har spännande jobb själv jobbar man ju inte med nåt speciellt för tillfället. Men men...jag ska inte skitta här och vara bitter! Jag har ju ett jobb och det ska jag vara jävligt glad för. Den här skådis Johan hade en kompis med sig som också var skådis och han var söt men han var inte så intresserad av mig, Jag sa att han hade fint lockigt hår, Det kanske var lite cheesy, Men men man måste ju säga nåt om man gillar nån även om den inte gillar en tillbaka.

Haha jag köpte en ny dildo igår för jag måste stilla mina begär jag orkar inte leta runt på nätet efter tillfälliga sexkontakter det känns så fruktlöst. Om ni mina hemliga beundrare ringer mig så vill jag se en bild så jag vet att det inte är något prank.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.