lördag 28 juli 2012

Blä

Mår inte så bra. Är ledsen. Känner mig ensam. Jag gick förbi Medborgarplatsen nu på kvällen och alla var festfina och uppiffade. Jag vill verkligen inte gå ut. Jag vill bara dra något gammalt över mig. Jag längtar efter kontakt och att någon tog i mig. Att någon låg bredvid mig i sängen och höll om mig, det behöver inte vara en käresta som gör så utan det kan vara vem som helt egentligen bara det är någon som gillar en lite i alla fall. Men vem skulle de vara jag avvisar ju alla som är sugna! Jag drömmer att jag har älskare. De står med kuken i givakt. Haha nej jag skojar. Men mina fantasier ger mitt sinne näring i varje fall. Man kan ju alltid drömma att man har ett liv. Nu suger allt, jag har ett tråkigt jobb, kanske bostadslös, jag är tjock och psykiskt sjuk. Blä. Men jag jag skriva som ringin' a bell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.