tisdag 24 juli 2012

Pengar!

Åh jag har fått lön. 12.260 kr blev det och jag jobbar bara halvtid så det tycker jag var bra. Det blir så mycket eftersom jag jobbar kvällar och helger mest. Man är ju ingen latmask det kan ingen anklaga en för. Nu ska jag tjacka ett par schyssta skor eller tar nog två. Det kan jag kosta på mig. Sen betalar jag farsgubben 3500 för att jag får bo hos honom. Csn ska ha 2000 nu denna månad. Sen är det lite avbetalningar som jag måste betala och min medicin osv. Maten kommer att kosta ca 3000 kr. Jag ska undvika restaurang mat för det är varken figur eller plånboksvänligt!!! Jag ska inte slösa utan spara. Föra kassabok. Det ska nog gå bra, jag ska få pengarna att räcka hela månaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.