onsdag 18 juli 2012

Relationen ego

Relationen man har till sig själv är den viktigaste. Jag mår inte riktigt bra psykiskt. Jag vet inte vad det är om det är medicinen eller om det är att jag är ledsen och känner mig otrygg. Jag vill så gärna må bra. Jag skulle ge allt jag äger och har om jag bara fick må bra och nu ska ni inte tro att jag tänker leta upp en langare och skaffa mig en fix heroin eller nåt. Nä jag talar om välmående från insidan. Jag har en meditationsbok hemma som jag brukar titta i men jag är för rastlös för att kunna meditera. Jag tror på rutiner och att ta hand om sig själv. Innan jag mår bra så undviker jag sex och dejter. Jag pallar inte. Jag kommer bara att bli utnyttjad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.