måndag 21 april 2014

Throwback

Igår postade jag en bild på mig själv som 18 åring då jag gick i trean på Södra Latin. Inte bara en yngre och smalare version av mig själv. Jag har ju även ett helt annat uttryck i ansiktet. Jag liknar inte mig själv som jag blev 16 år senare eller vad man ska säga. Jag skrev på instagram att jag inte känner igen mig själv och att jag vill bli mitt forna jag även om det inte går att backa tiden och jag inte kan bli yngre. En vän skrev att jag är älskad för den jag är idag och att alla hon känner gillar mig. Blev glad. Jag kan på sätt och vis känna mig lite bitter över alla biverkningar med mediciner som t ex gjort att jag blivit så tjock. Men jag var ju sjuk och sökte vård och så här med facit i hand så kan man kanske konstatera att jag inte fick den hjälp jag behövde. Mest liksom akutvård då jag var som sämst. Emellanåt inget större stöd som jag upplevde det. Jag ska försöka komma i form och bli hälsosam igen. Antagligen opererar jag mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.