lördag 19 april 2014

Imaginary friend

Jag drömde om killen som har visat sig för mig i mina vakendrömmar. Han frågade mig på engelska varför jag är så ledsen eller deppig i en vision. Han sa. Why are you so sad? Jag vet precis hur han ser ut men inte hans namn. Han visade sig första gången 2007 och sen har han på något sätt varit med mig sen dess. Som en skyddsängel. Han tycker jag använder för dyrt smink och att jag betalar mina vänner. Jag drömde hur som helst om honom i natt. Vi var tillsammans och med i en kör. Fast vi kunde inte så mycket om musik. Sen kysstes vi och jag sade I love you. Fick inget svar.

Vet inte om detta är ett utslag av min sjukdom att ha imaginary friend eller en Mållgan. Men jag är glad att han kom in  i mitt liv även om det bara är i drömvärlden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.