tisdag 22 april 2014

Blandat

Idag ska jag deklarera. Får inte glömma det. Är ju viktigt.

Gårdagen gick mestadels åt till att chatta på nätet med folk. Det var kul. Jag reggade mig på Happypancake. Fick ganska omgående kontakt. Men jag blir lite besviken på att folk i regel inte lägger ner så mycket energi på sina profilsidor. Det är ju en sak om man har svårt för att uttrycka sig i skrift men då kan man ju kompensera det med fina foton.

Jag lagade Caesarsallad med ugnsgrillad kyckling som var marinerad i kryddor,olivolja honung och soja. Det blev riktigt gott. Hemligheten är att ha i ganska mycket dijonsenap i dressingen har jag kommit på.

Ska även träffa min behandlare på psyket idag. Måste duscha ordentligt och göra mig fin. På vintern brukar jag inte raka benen för jag behöver lite päls som skyddar mot kyla. Jag tog på mig skinnjackan istället för den tjocka dunjackan jag hade under vintersäsongen. Det var nästan för varmt.

Jag tänkte att jag skulle börja promenera lite varje dag. Sätter igång positiva processer i kroppen. Ja det är jag säker på.

I söndags va jag lite deppig men nu känns det genast bättre. Tror jag har energi för att orka ta itu med saker,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.