torsdag 10 april 2014

Taverna

Igår var jag på Taverna Brillo. Det var ett par bekanta som skulle visa upp sitt klädmärke eller vad det var. Jag drack drinkar, blev bjuden på Campari soda som jag fortfarande inte lärt mig dricka. Tycker Campari smakar spya. Några jag pratade med gick på förberedande konstskola och jag minns när jag höll på med fotografi. Jag var rätt ambitiös och fotade mycket. När jag har pengar ska jag köpa en Hassselbladare!

Boendestödjaren kommer snart och jag måste nog städa lite i förväg för det ser ut som ett bombnedslag. Måste diska framförallt. I matkassen denna vecka var det lax, grynsallad och fetaostcreme, sötpotatis med kyckling ock korvgryta. Jag ska bjuda pappa på korvgrytan på fredag. Laxrätten har jag ätit och den var god! Tycker att matkassarna är bra kanske lite dyrt bara.

Solen skiner idag och jag ska nog gå ut och gå lite senare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.