lördag 5 april 2014

Klädd

Det var idag 20 år sedan Kurt Cobain tog livet av sig. Jag minns att den nyheten nådde Sverige omkring 8-9 april och då var jag med en kompis och vi hade fått låna min systers lägenhet. Vi hade fått tag på en kvarting vodka och skulle supa oss fulla. Jag var 13 skulle fylla 14. Vi hade inget att blanda ut den med så jag hällde den i en tallrik med fil och åt. Sen spydde jag.  På en bildlektion gjorde jag ett collage av Kurt Cobains ansikte minns jag. Sen hade man väl lyssnat sönder In  utero och Nevermind. En kompis hade skrivit och stavat fel på en kudde. Det stod  I hate myself and I wont to die. Grunge klädstil var flanellskjortor och lager på lager. Minns att många sprang runt i såna tyska arméjackor.


Jag är så otrendig man kan bli just nu. Men här kommer en dagens outfit bild.
KLänning Asos Curve
Legging Asos Curve 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.