söndag 20 april 2014

Hey you!

Stannade inne igår. Ångrar att jag inte gick ut för det var ju så fint väder men jag ska nog gå ut idag istället. Läste om läkemedlet Xeplion som jag tar i patient Fass. Den verkar i hjärnan. Biverkningarna man kan få är ganska många. Många går ju upp i vikt man kan få förhöjt blodsocker o man är kille kan man få smärtsamma erektioner och som tjej ömmande bröst. Hudutslag, yrsel och lågt blodtryck. Ont i huvudet framförallt vilket jag har känt av. Men jag har inte haft någon av de andra biverkningarna peppar peppar. Jo lite yrsel kanske. En medicin skulle ju vara verkningslös utan biverkningar och t o m Alvedon har ju biverkningar. Jag känner att paranoian och förföljelsemanin är nästan borta och jag har inte längre hallucinationer. Lustigt att ens hjärna kan spela en sådana spratt att man nästan tror att det är sant.

Igår på Tv gick det någon hyllningskonsert för Beatles. Den var rätt smäktande och sentimental. Men när Dave Grohl spelade var det bra. Hans version av Hey Bulldog var lagom rockig och rivig tycker jag.

Ska nog städa lite. Jag lyssnar igenom min vinylsamling och finner några riktiga pärlor. Jag är gad över att jag investerade i vinylskivorna. Så att jag har något att göra när jag hänger hemmave.

1 kommentar:

  1. Jag såg också konserten, jag tycker att den var bra. Jag gillade Maroon 5, deras kostymer var precis som de som The Beatles brukade ha i början och de gjorde en väldigt trogen version av låten. Jag håller med dig om att Dave Grohl var väldigt bra också. Jag tycker att det är synd att Paul ska göra "Hey Jude" som slutlåt varenda jäkla gala och framträdande han gör för det är inte en bra låt i mitt tycke, och den blir inte bättre av sjuhundra repetitioner av refrängen.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.