torsdag 3 april 2014

Inredning

Har ägnat mig åt att pyssla lite hemma och att inreda lite. Det är lustigt att det blir lite Tetris känsla vid sängen och soffhörnet med soffbordet och tv-bänken. Ja det kan lätt bli det om man inte passar sig. Man kanske skulle haft ett runt soffbord.

De flesta möblerna köpte jag begagnat. ska göra en liten snabb uppställning vad allt kostade:

Säng 1200 kr Blocket
Soffbord 400 kr Tradera
Soffa 200 kr Blocket
Tv-möbel 150 kr Tradera
Bokhylla 300 kr av förra hyresgästen
Lampa 600 kr Tradera

Det behöver med andra ord inte bli så dyrt at möblera en lägenhet om man kollar runt lite och har tålamod. Nu ser det väldigt plottrigt ut på bilden. Jag vet att jag inte kommer att bo såhär litet i hela mitt liv och just nu är det mysigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.