tisdag 15 april 2014

Längtar

Mensatestet var tyvärr inställt för att någon hade glömt att vi skulle vara där i lokalerna som de hyrt. det var ju synd. Jag hade laddat upp med kaffe ordentligt. Jag har ju betalat avgiften så jag får nog göra det vid ett senare tillfälle. Tror som sagt inte att jag kommer att få så hög poäng men jag gillar att testa nya saker och ett övervakat intelligenstest har jag aldrig gjort förut.

Nu känns det verkligen som jag bor här i lägenheten. Det tog ett tag att finna den där äkta hemmakänslan men nu tror jag att jag är i hamn.

Jag såg ett klipp på två tvillingbebisar som trodde att de fortfarande var i livmodern för att de låg i en balja med vatten med huvudet över vattenytan såklart. Jag började gråta och kände längtan efter barn. På något sätt har jag alltid vetat att jag inte skulle ha barn nu i den här åldern men möjligt att det kommer senare. Det är vad jag tror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.