fredag 4 april 2014

Over the hill

Fint väder idag. Det blev nästan för varmt med dunjacka. Längtar tills man kan dra på sig vår- kläderna på riktigt. Gick och hämtade min Xeplion spruta så köpte jag mat till ikväll då pappa och jag ska äta middag. Det blir entrecôte med potatis och bea. Ja inte jag då utan såsen. Hihi. Köttet kostade 559 kronor kilot men det kan det vara värt. Det är ju inte så ofta man äter kött och då ska det banne mig vara bra tycker jag! Att dricka till blir det rödvin. Undrar förresten om jag inte ska gå ut på krogen ikväll. Det är alltid så kul att komma ut bland lite folk. Men en sak som bekymrar mig är att man liksom har hamnat i det äldre skiftet på klubbklientelet. Det verkar som om det flesta är omkring 20 år och själv fyller man 34 om en månad. Jag kanske ska börja gå på ställen där de är mest äldre som Stampen i Gamla Stan. Förresten hatar jag såna klubbar med fritidsgårds känsla typ där man spelar rundpingis och pysslar med pärleplattor. Tycker att klubba ska handla om att vara ute bland folk, dansa och lyssna på bra musik samtidigt som man kanske kan bli lite på lyset av alkohol. Inte hålla på och larva sig!



Under Bron 

Stampen

1 kommentar:

  1. Jag har bara varit på lokal en gång om året i många år nu, jag hatar att gå ut - jag föraktar fulla människor. Den gång jag går ut är under Prideveckan, en kompis till mig är poly och jag brukar gå på deras kväll på O'Leary's i Gamla Stan lite för att stötta dem liksom även om jag inte är poly själv. Jag hoppas att du hade roligt om du gick ut, alla är olika med behov av att gå ut och vara bland människor. Kram Bea!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.