fredag 3 januari 2014

Psykiskt nedbruten

Ja var var jag. Jag är helt slut. Det är nåt med mig de bara tar för att de märker att det går. Sparken från mediaföretaget. Då hade jag jobbat gratis i 6 månader. Jag har skrivit på avtal så jag får inte säga något. Hemtjänsten 2 år låg lön har också skrivit på avtal om tystnadsplikt får inte säga nåt om det jag har sett. Jag är den bäst lämpade för jobb med tystnadsplikt för jag säger inte. Det går inte att få ur mig. Det är bra. Man märker ju var personen försöker komma i samtalet då säger bara det här kan jag inte prata om. Ja fast de är ju inte så. De frågar nästan aldrig vad jag jobbar med. Jag har upplevt att jag blivit psykiskt nedbruten på samtliga jobb. Jag vill ha ett jobb jag aldrig kan få sparken ifrån!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.