fredag 10 januari 2014

Mitt liv

Mår lite bättre. Försöker fixa ihop mitt liv. Jag vill ha meningsfulla relationer till folk. Ett bra liv. Då måste jag börja med relationen till mig själv. Behandla mig själv med respekt. Jag längtar tills jag kan gå och träna. Komma i form. Jag är stark. Vill träna spinning och gå på band. Jag hatar knark trasigt.  Usch. Gillar helt och rent. Tycker om att äta hälsotallrikar. Ska försöka sluta röka sen. Men jag kan inte göra allt på en gång. Det kommer ordna sig. Jag behöver en sysselsättning också.

Det ordnar sig.

Nu är det svårt och jag måste ta day by day, Idag har jag duschat och sminkat mig  så at jag ser ut som en docka. Förra året var hemskt. Meningslösa relationer och bara helvete. Mycket konsumtion. Det var dock bra att jag fick lyan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.