söndag 12 januari 2014

Mening

Gjort är gjort. Det är historiskt damm. Jag har såklart gjort jättemycket dumt. Men jag orkar inte tänka på det. Man gör ju mycket bra också. Stängde ner mitt nätdejtingkonto det kändes helt meningslöst att ha det för jag tror inte riktigt på internetdejting. Jag är ju inte glad och den jag träffar kommer att få leva med min ledsenhet. Så är det. Men jag har många fina sidor också såklart. Det går att älska mig även om jag inte är glad. Men vi får se nu så har jag det lite svårt har inte tid att tänka på framtida kärlek. Det kommer när det kommer. Eller om det inte gör det så skulle det inte vara så. Jag orkar inte tänka på det. Jag är älskad av universum. Det finns en mening med mitt liv såsom alla andras liv har en mening.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.